"The Devil is in the detail"

Før du går i gang med at sælge på Amazon, skal du kigge på, hvordan du kan optimere dine muligheder for salg. Der findes et utal af faktorer, hvormed man kan forbedre sine konkurrencefordele og rangere bedre i søgeresultater. Vi hjælper dig gerne med at vinde salget.

Markedsanalyse

Amazon er et enormt marked, der faciliterer handel på tværs af grænser. Hvor godt kommer dit produkt til at sælge på Amazon og hvem kommer du til at konkurrere mod, når du begynder at sælge på Amazon? Vi kan hjælpe dig med at besvare alle disse spørgsmål gennem dybdegående analyser.

Søgeordsanalyse

Amazons søgemaskine er som så mange andre bygget op omkring et forhold mellem de søgte termer og produktets elementer. På Google gør man brug af SEO for at rangere højere i søgeordsresultater. Konceptet er næsten det samme på Amazon, hvor man laver et grundigt forarbejde og undersøger, hvad shoppere søger efter, og hvad konkurrenter rangerer på.

Produktinformation

Når søgeordsanalysen er på plads, kan man bruge resultaterne som fundament for sin udarbejdelse af titler, bullets og produktbeskrivelser. Ved at gøre brug af bestemte termer optimerer man dermed sine chancer for at rangere højt i søgeresultater. Det er en kunst, som perfektioneres over tid, og det giver dig en indikation af, hvor du skal satse for at optimere dit salg bedst muligt.

Kontakt os

Navn

Firmanavn:

Email:

Besked: