Content er dét, der sælger.

Content på Amazon, er det som kunden ser, når de lander på jeres produktside. Det er dét, som kunden forelsker sig i, men som også kan skræmme en kunde. Derfor er content på Amazon alfa omega, hvis I skal have succes på Amazon.

Content

Content

Amazons søgemaskine er som så mange andre bygget op omkring et forhold mellem de søgte termer og produktets elementer. På Google gør man brug af SEO for at rangere højere i søgeordsresultater. Konceptet er næsten det samme på Amazon, hvor man laver et grundigt forarbejde og undersøger, hvad Amazons brugere søger efter, og hvilke ord der vil være bedst for dit brand at “ranke” på.

Når søgeordsanalysen er på plads, kan man bruge resultaterne som fundament for sin udarbejdelse af titler, bullets og produktbeskrivelser. Ved at gøre brug af bestemte termer optimerer man dermed sine chancer for at rangere højt i søgeresultater. Det er en kunst, som perfektioneres over tid, og det giver dig en indikation af, hvilke produkter du skal satse på for at optimere dit salg bedst muligt.

På baggrund af søgeordanaylser opretter vi produktet (PDP), A+ og Brandstory. På forhånd taler vi om specifikke krav til virksomhedens visuelle identitet på Amazon.